Ola.
Eu viaxei a Barcelona con eses primeiros puntos, e tiven sorte de que 2 casas dixeron que si sen ter experiencia.
A min, de verdade, serviume para ver como ten a casa a xente, o de deixar caixóns para a roupa, información por escrito a man ou ordenador, na pri.eira preparei a casa para a seguinte familia, tiña que regar as plantas nas 2, nunha envioume as chaves, tiñan libros, CD, á vista, …
Todo iso me serviu para preparar eu a casa, vaciar caixóns, deixar sabas, toallas, dar as chaves, dou as indicacións e os lugares para ver por wasá, en todo caso personalizado, pois veñen en avión, fan o camiño, teñen bebé, ou son dos que madrugan e pasan todo o día por aí, ..
Non sei como era antes, empecei no 2022, levo máis de 80 intercambios, e recibo moitos máis dos que pido eu. Cada ano podo recibir 20, e eu ir á metade.
Non sei, pode ser que si, que dea rabia, que usen esa pillería, que deixan a casa mal, … o que sexa, pero eu non tiña experiencia, como vou recibir a alguén???
Aínda así, eu collín as casas para agosto, e recén porta a casa, unha familia de 4, me pediu por favor, cun texto enorme, se os recibía pois era a única semana que tiñan libre os 4 ao ano. Non puiden negarme, e fixen todo o posible por facer todo perfecto. Iso si, tiven que pedir unha persoa para que me explicara todo.
Pois nada, estou feliz.
Casa de Vir - Compostela
Fotos do hotel e cafetería “Costa Vella” de Santiago
Fotos do ecomuseo da cerámica de Buño, preto de Malpica