Ya se que cada casa es un mundo pero me gusta saber vuestras opiniones. Cuando tenéis invitados en casa¿Os parece bien que reciban visitas?
Buenas tardes María, desde mi opinión, HomeExchange se basa en la comunicación. Si es algo que habéis hablado y los dos estáis de acuerdo no veo por qué tiene que haber ningún problema.
Hola!
Entiendo que hablamos de visitas durante el día, que no se quedan a dormir.
Me parece bien siempre que avisen con antelación y los anfitriones estén de acuerdo. Yo así lo pongo en la descripción de la casa que les mando, que me tienen que avisar.
En mi caso si vienen pocas personas lo aceptaría sin problema. Pero siempre que la comunicación haya sido fluida.
Lo mismo que esperaría de unos amigos a quien les dejo mi casa.
Por mi si. Como dice Mirian, hablándolo sería suficiente.
Ola. A min paréceme ben, sempre que sexa xente que se comporte.
No meu caso viaxo coas miñas 2 fillas, se vou a Barcelona, evidentemente, non entra ninguén en casa.
Se vén unha amiga e a filla dende a Bretaña, sempre o comuniquei na conversa da propia páxina, e todo ten q quedar claro, e non abusar das persoas q nos reciben.
Se estou preto da casa, si q vén algún ou algunha amiga das fillas, ou miña, pero tamén llo digo xa cando collo a casa, pois as amigas viven preto e se queren ver. Polo xeral, están un pouco e despois saímos a dar un paseo, etc. Pero non deixo nunca que fagan barbaridades. Ao cal, esa persoa non pisa nunca a casa, nin esa, nin a miña.
Por exemplo, andar a chillidos, ou non sentarse nos sofás con coidado, ou correr pola casa. Non volven, eu o teño claro.
Pero si q soio avisar xa, pois sempre digo q vivimos cerca e teñen as amiga/os cerca.
Tamén, cando quedan as miñas fillas, sempre me preguntan se pode subir alguén.
O q non me gusta é q se apunten 2 ou 3 persoas e usen a casa para facer o tonto ou facer unha festa, é q me parece un abuso ademais de molestar aos veciños/as da persoa q deixa s casa.
..
A día de hoxe, sigo buscando invitados/as. Supoño q pasada a semana de vacacións de abril, a xente empezará a organizar o verán.
Casa de Vir - Compostela
Santiago de Compostela
MHN Museo de Historia Natural