🔄 ¡NOVEDAD IMPORTANTE! 4 días para confirmar intercambios preaprobados

A mi me sucede lo mismo. Hay muchisimas, pero muchisimas casa publicitadas a las que solicito intercambio y la gran mayoria no contesta nunca. Uno de los cambios mas importantes de la plataforma deberia ser que si una vivienda tiene una tasa de 0 por ciento, y no ha contestado nada en, por ejemplo, 6 meses, esa vivienda desaparezca de la plataforma. Hay gente que se emociona, abre un perfil y luego nunca vuelve. Es muy molesto que parezca que un pueblo tiene 50 casas disponibles, cuando realmente solo son 7 u 8. Las otras 40 nos hacen perder muchisimo tiempo, y a nadie ayudan. Asi que, ademas de responder negativamente a los 4 dias, si en varios meses no contestan a nada y no hay interes… por qué mantenerla?

2 Likes

Ola. Cando vexas q ten 0% , bueno do 70% para abaixo, …
Fai o seguinte paso, cantos días leva sen responder? No perfil aparecen 2 datos, canto tarda fn responder, cando estivo na páxina.

Tamén pensa q hai quen non ten a APP. 3 ou 4 días é o asumible.

Eu, o de botar fóra unha casa, pois non sei, pode q non poida, hai moitas situacións.
A miña, tal como estou, non sairía de casa, os intercambios obríganme a saír, con 2 nenas, e me dá vida.
Cada casa ten o seu tempo. Unha cousa é unha temporada na q non podes deixar a casa, e outra é abusar. Non teñen nada q ver.

Outra, en maio xuño do ano pasado tivfn o piso libre 2 meses por operación. E nin unha mensaxe!!! Non me gusta ter o piso baleiro e q ninguén veña, pois non xunto puntos.

Por iso, está ben debatir, buscar q se pode mellorar, e a quen che conteste mal , … vou rir, jijiji, … dalle gracias. Hai q ser elegante :rofl::rofl: pero só se contestan tarde, mal e arrastro.

A verdade é q eu escribín hoxe a 30 casas de busca inversa e levo 20 máis, para conseguir GP.
E INCLUSO nestas conversas, aínda q non veñan, foi moi agradable falar de situacións, lugares, igiomas, aficións, …
Eu q sei, é q eu, cando viaxo, o momento de deixar todo ok e pechar a porta xa é o minuto un da miña viaxe.
:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Ánimo!!!

Casa de vir - Compostela

SIGO BUSCANDO INVITADOS/AS :laughing::laughing::laughing:

Ahhh, olvideime. Teño casas q me gardsron para o futuro. E como eu quero seguir viaxando, pois se non é este ano, temos máis.

:hugs:

Excelente! Obrigada pelo aprimoramento da plataforma!

1 Like