Algunos trucos para encontrar intercambios

Usa o mapa. Na lista que sae, soe ser moi céntrica. No mapa ves en azul as casas dispoñibles. E o corazón indica favorita.

Cambias as datas, se queres ir do 2 ao 9, pon menos, pois aparecen casas cun dĂ­a menos, ou o 2 ou o 9.

E tamĂ©n, curiosamente, buscas cunhas datas, moves sĂł algĂșn dĂ­a, e aparecen casas novas, 
 miras, e resulta q teñen as q pides ti.

E moitos mĂĄis casos, eu busco de moitas formas, mapa, nĂșmero de puntos, datas, en verde, en azul, movo datas 

Agora ben, envĂ­o de 5 en 5 mensaxes. E vou controlando os q din q non. Para seguir escribindo.

Tamén tes, o % de resposta. Agora ben, eu se vexo q leva moito tempo sen entrar, xa non escribo, co cal o % pode ser moi alto, e non contestarche.
Se o % Ă© baixo, 
 pois depende. Eu mando a 80% para arriba, e q contesten en poucas horas, ou fai 2 dĂ­as, como moito 1 semana.

En canto 1 di q si, doulle as gracias, infinitas, e soe rexistrar pronto, ou dicirche algo q da pinta q si. 

Incluso tiven quen dixo q non, supoño q estaba negociando outro intercambio, ou o q sexa, e aos días me escribe dicindo q quedou dispoñible. Ao cal, collo esa casa, e se xa teño, a gardo como favorita.

Ahhhhh e dou as gracias moito, pois realmente deixar unha casa é algo q move a 2 familias, tamén emociona, e rompe os esquemas, etc.
Creo q quen deixa unha casa estå facendo un esforzo inmenso, pois ten q limpar, facer sitio, 
 etc. ((Ao cal, sempre recollo, lavo sabas, toallas, etc)) e tamén me ofrezo a lavar o da familia anterior e preparar para a seguinte.

CASA DE VIR - COMPOSTELA

1 Like

Buenas noches! Creo que te refieres a cuando pone en la aplicaciĂłn gente que ha puesto tu casa en favoritos o que busca cerca y tĂș ponerte en contacto con ell@s, no? Yo lo hago asĂ­, y casi siempre me arrepiento! Porque da la sensaciĂłn de intromisiĂłn. ÂżOs ha pasado?

Por otra parte, os muestro mis casa por si os apetece conocer Sevilla :heart::heart:

Verano 2025 en Sevilla. Piscina privada

1 Like

Si. Yo buscaba por inversa, y escribĂ­a. Pero me sale mal, pues no leen, y no saben q es para ofrecer mi casa, en las fechas q ponen Santiago.

Al final, sĂłlo escribo a los q coinciden con las fechas exactas. Y al resto, le pongo un corazĂłn de favorito, pues les va al correo, y si me ven y quieren venir, ya lo deciden, sin tener q escribir yo.

Al final, tengo tantos corazones!! :sweat_smile::rofl:

Mucha gente te pide con una claridad, q ya registras en minutos.
Y otra, de caerles bien, aunque no era su destino, pues vienen.
Y otros, ya vendrĂĄn, :smiling_face_with_three_hearts:

Con el mapa a mi me ven, sin el mapa no. Ese es el problema de Galicia. Como va por Concellos, si pones Santiago no me ves. Si pones Galicia si.
Por eso me gusta el mapa :laughing:

Casa de vir - Santiago de Compostela