Link voor uitnodigingen verwijst naar administrator account

Dag Allen, is de link die ik via de website heb laten genereren om mensen uit te nodigen op het event sluit een verkeerde link door. Als ze erop klikken komen ze op een pagina waar ze het volgende te zien krijgen ‘meld u aan om uw evenement te beheren’… Daar moeten ze dan een e-mail adres invoeren voor ‘een magische link’. Van de moderators heb ik nog geen antwoord gekregen op dit probleem. Zijn er nog met zo’n error? Groeten Charles

Wat vervelend dat hier problemen mee zijn Charles. Had je je vraag via de website van HomeExchange verstuurd? Omdat het geen noodsituatie betreft, kan het dan helaas soms best een poos duren voordat je iets hoort. (De moderators hier zijn gewoon leden die dit vrijwillig doen en weten helaas meestal ook niet meer dan andere leden op dit gebied.)
Ik vermoed dat er wat opstartproblemen zullen zijn, omdat het dit jaar wel een erg groots evenement is.
De plattegrond van beschikbare meetups is ook pas over iets van 48 uur echt klaar, meende ik te begrijpen. Mijn evenement staat er ook nog niet op, dus ik heb zelfs nog geen link.