Como obtener GP?

Buenos dias,
Ofrezco mi casa de Barcelona entre los días 13 y 20 de abril del año en curso. Es un sobreático con tres habitaciones y dos terrazas con vistas a toda la ciudad. Cerca del mar y de los transportes públicos. Está en el centro, junto a Arco de Triunfo. Necesito GP.
Otra pregunta,
Puedo recibir en mi casa a gente en dos habitaciones que tengo disponibles?
Gracias.
Espero respuesta.
Ana

1 Like

Ola. Boa noite.
Pon o enlace, podes darlle a onde tes a foto ou a descrición e buscar como compartir a túa casa. Eu teño a APP, arriba nos 3 puntos pon compartir. Colle o enlace.
Tamén podes poñelo aquí nesas cadeas de arriba. E tamén podes poñer o número de casa. Así se fai máis visible.

Casa de vir - Compostela

Eu tamén necesito puntos, pono en destinos, ou como potenciar os intercambios.
Espero q che conteste algunha persoa e che dea máis trucos.
Bicos. Sorte

Casa de vir - Compostela

Alameda de Santiago de Compostela. Fonte nunha das partes do Paseo da Ferradura. Cerca de: Palco da Música, Zona de Patos, Glicinia Blanca, bancos, fonte de pedra con cara gravada. Nesta zona fanse actividades: día do libro, presentación de libros, postos de librarías, postos de varias tendas, exposicións etc. Se pasas pola estatua das dúas marías, chegas á porta Faxeira, e xa entras na Zona Vella. No sentido contrario tes un parque infantil recén restaurado, e o Campus Sur, ideal para aparcar, 2 euros dan para as 8 h de pago.

Buenos días Ana! Bienvenida al foro y a ver si hay suerte y encuentras inquilinos para esas fechas.

Mientas tu estás en casa, si tienes más habitaciones, puedes ofrecer un intercambio de habitación. Te dejo toda la información por aquí https://help.homeexchange.com/hc/es/articles/360019707377--Cómo-proponer-o-buscar-un-intercambio-de-habitación

Gracias por tu información!

1 Like