Unieke logeerplek aan strand, bos & stad – jouw thuishaven in Den Haag/Scheveningen!

Unieke logeerplek aan strand, bos & stad – jouw thuishaven in Den Haag/Scheveningen!

Ben je op zoek naar een fijne plek vlakbij zee én natuur, mét het stadsleven binnen handbereik? Mijn gezellige huis met zonnige tuin ligt op een toplocatie: een paar minuten van het strand van Scheveningen, omgeven door groen én dicht bij het bruisende centrum van Den Haag.

Het huis is licht en sfeervol ingericht, perfect voor rustzoekers, creatieve types en liefhebbers van buitenleven. Hier kun je wandelen langs de duinen, fietsen door het bos en ’s avonds genieten van het levendige stadsaanbod.
Er woont een lieve huiskat, dus het is helaas niet geschikt voor mensen met allergieën.

Ik ben nieuw op HomeExchange en bied tijdelijk een introductieprijs van 80 GuestPoints per nacht aan. Ideaal voor wie de omgeving wil ontdekken of even wil ontsnappen aan de drukte.

Voel je welkom om contact op te nemen voor vragen of een voorstel!

HomeExchange - Werelds nr. 1 platform voor huizenruil

1 Like

Welkom op het Nederlandse deel van het forum Evelien! het klinkt goed allemaal!
De link die je hebt geplaatst is een algemene link naar de site van HomeExchange. Zou je de directe link naar je woning willen plaatsen? Of anders je home-id-nummer, zodat leden je woning kunnen vinden.
En wellicht is het handig om in je topic te zetten wanneer je huis beschikbaar is en voor hoeveel mensen?

Hoi Trenke

Dat zou ik graag doen waar vind ik mijn homeexchange nummer?

Als je via het dashboard naar “my home” gaat, staat het in de linkerkolom ergens onderaan. Zie het plaatje. (Het nummer dat hier staat is mijn home id-nummer.)