Saludos desde BARCELONA

Soy Dolors! Mi casa está en el barrio d Sants d Bcn. Animado y comercial. Cercano al centro en transporte público. Os espero🤩

1 Like

Hola. Possa el teu enllaç, el de ca teva. Així et podem veure. Pots donar-li al llapis i editar.

I publica un tema en comunidad, impulsa la búsqueda de tus intercambios. Segur que t’ajuda. :smiling_face_with_three_hearts:

Casa de vir - Compostela

Hola! No sé poner el enlace a mi casa

Un segundo :smiley:

Si tens web, pots donar-li a VER ANUNCIO.
Pots compartir-ho a un wasá o a una nota. Cortar y pegar.

Suposo q es pot compartir al foro, però no ho sé.

Si tens APP, tinc fotos. Dona-la al muñeco.

Dona-li a la teva casa. I després als tres puntets.

Després, a la teva publicació, la primera, li donas al llapis per editar, i possas l’enllaç.

Hola.

Pon el enlace de tu casa. Si es en la web, dale a ver tu anuncio, y puedes compartir. Si es en la APP dale al muñeco, pica en tu casa, y dá a los 3 puntitos, a compartir.

Puedes publicar en comunidad, potencia la bĂşsqueda de tus intercambios, y haces un tema para ti, con un tĂ­tulo q atraiga, un poco de texto, y tu enlace.

Si quieres subir fotos, dale a la flecha q hay abajo.

Casa de vir - Compostela

1 Like

PER FER UN TEMA TEU, PROPI, publica a comunidad, potencia la bĂşsqueda de tus intercambios.

AhĂ­, tu pots possar un tĂ­tol maco.

Unes paraules sempre venen bé, qui sou?, on voleu anar, o si voleu invitats, …

El teu enllaç.

I si vols pujar fotos, pica a la fletxa. :sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts:

Hola.

Pon el enlace de tu casa. Si es en la web, dale a ver tu anuncio, y puedes compartir. Si es en la APP dale al muñeco, pica en tu casa, y dá a los 3 puntitos, a compartir.

Puedes publicar en comunidad, potencia la bĂşsqueda de tus intercambios, y haces un tema para ti, con un tĂ­tulo q atraiga, un poco de texto, y tu enlace.

Si quieres subir fotos, dale a la flecha q hay abajo.

Cada vegada que modifiques el teu TEMA, es possa a dalt, si comentas, o algú escriu, també. Si vols molta visibilitat, modifica unes dates, possa una frase, …
Passa ho mateix si modificas el teu calendari, actualitzar, canviar de color,…

Casa de vir - Compostela

1 Like