We are looking for guests! Our guests have cancelled the exchange.
Hallo Roos, welkom op het Nederlandse deel van het forum! Je bericht had dus ook in het Nederlands gemogen.
Strikt genomen bevat je topic alle benodigde informatie, maar het is voor de lezers wel handig om ook wat basiszaken over je huis te noemen, zoals dat het in Middelburg in Nederland staat en dat er drie volwassenen comfortabel kunnen slapen en dat je ruimte hebt voor nog vier volwassenen en een klein kindje.
Was je ruil al bevestigd via de site? En hadden de gasten een goede reden om af te zeggen? Meestal krijg je dan alsnog het aantal Guest Points van HomeExchange als je geen nieuwe gasten vindt. Dat bekijken ze per geval.
Hi, Dank voor je reactie. Ik zou graag ook op een internationaal forum (anders dan per land) mijn bericht delen. Kan dat?
Hoi Roos, de fora zijn technisch gezien niet per land, maar per taal. Zoals je kunt zien als je op de wereldbol klikt, zijn er een Frans, Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Portugees en last but not least Nederlands forum. Ik neem aan dat je op het Engelse forum de meeste mensen van verschillende landen zult bereiken, omdat veel talen (nog) niet gepresenteerd worden.
In principe kun je je topic natuurlijk op elk onderdeel plaatsen dat je wilt. Kijk dan per onderdeel liefst even bij welk subonderdeel je moet zijn.