🏡 Looking for a Mutual Home Exchange – Our Home in South Limburg, The Netherlands

Helaas is onze eerste wederzijdse woningruil op het laatste moment geannuleerd. Daarom zijn wij – een gezin van vijf (met drie jonge kinderen) en onze nanny – op zoek naar een nieuwe woningruil voor de eerste twee weken van augustus, bij voorkeur voor minimaal 10 dagen.

Onze voorkeur gaat uit naar:

• Zuid-Duitsland

• De omgeving van Hamburg

• Het Comomeer (ItaliĂ«)

• De Elzas (Frankrijk)

We zoeken een woning met minimaal drie slaapkamers.

In ruil bieden wij ons ruime huis in het prachtige Zuid-Limburg (Nederland). Onze woning ligt midden in de natuur, in een rustige omgeving, ideaal om te wandelen, fietsen en de regio te ontdekken. Bovendien liggen steden als Maastricht, Aken en Eindhoven op korte afstand.

Ben je geĂŻnteresseerd in een wederzijdse woningruil of ken je iemand die dat misschien is? Stuur ons gerust een bericht!

ENGLISH:
Unfortunately, our first mutual home exchange was cancelled at the last minute. We are therefore looking for a new home exchange for the first two weeks of August, preferably for at least 10 days.

We are a family of five (with three young children) travelling with our nanny.

Our preferred destinations are:

• Southern Germany

• The Hamburg area

• Lake Como, Italy

• Alsace, France

We are looking for a home with at least three bedrooms.

In exchange, we offer our beautiful home in South Limburg, the Netherlands. Our house is surrounded by nature in a peaceful setting, perfect for relaxing, hiking, cycling, and exploring the region. We are also conveniently located close to Maastricht, Aachen (Germany), and Eindhoven.

If you’re interested in a mutual home exchange, or know someone who might be, we’d love to hear from you!

Welkom op het Nederlandse deel van het forum VeerleR. Helaas post je om niet zo’n fijne reden. Heb je ook op het Engelstalige en Franstalige deel van het forum gepost? Omdat je in die landen zoekt, lijkt me dat logischer. Daar zit je doelgroep.
Was de ruil wel al bevestigd via de site? Want dan zou HomeExchange je wel helpen om een nieuw verblijf te vinden.
En het is natuurlijk ook handig om de link naar je listing te posten.
Succes ermee!

De ruil was bevestigd en geannuleerd door de andere partij. We zijn inderdaad het wachten op hulp van Home Exchange. Dit gaat tot nu toe verre van soepel.

Ik zal nog een Duitse en Franse versie maken!

Dat is niet fijn!
Wat ik in de loop der jaren altijd begrepen heb, is dat HomeExchange pas echt in actie komt, als de data van de ruil dichterbij komen. Eerst wachten ze af of de leen zelf iets nieuws kunnen vinden. Als dat niet lukt, gaan zij mensen benaderen en ook eventueel extra punten aanbieden. Soms gaan leden liever zelf zoeken, omdat het kan zijn dat een nieuw huis verder weg is. De HomeExchange-huizen met beschikbaarheid liggen natuurlijk niet voor het oprapen, maar HE doet haar best. In het ergste geval krijgen jullie een (gedeeltelijke) vergoeding voor een verblijf waarvoor betaald moet worden.
Ik hoop dat het jullie zelf lukt om iets te vinden!

1 Like