Long-term home exchange Barcelona ↔ Utrecht (August 2026–August 2027)

BARCELONA <> UTRECHT

Hi! Hope you’re doing well.

BARCELONA <> UTRECHT

Hoi! Ik hoop dat het goed met je gaat.

Wij zijn een gezin van vijf en wonen in een comfortabel appartement in Barcelona. We hebben al de kans gehad om via woningruil naar veel landen te reizen. We zijn nu op zoek naar een langdurige, wederzijdse woningruil met een gezin in Utrecht (of in de buurt), idealiter vanaf augustus 2026 voor een jaar.

Ons belangrijkste doel is om het leven in Nederland te ervaren en onze dochters de kans te geven hun Engels te verbeteren en Nederlands te leren in een natuurlijke omgeving.

We zouden graag een gezin van vergelijkbare grootte ontvangen in ons appartement met drie slaapkamers in een rustige, gezinsvriendelijke buurt in Barcelona, ​​dicht bij scholen, parken en openbaar vervoer.

Bekijk ons appartement hier

Als dit je interesseert, delen we graag meer informatie over ons huis, de buurt, de scholen in de buurt en het leven in Barcelona – en natuurlijk leren we meer over jou en je huis in Utrecht!

Ik kijk ernaar uit van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Jérôme

[origineel bericht:]
We are a family of five living in a comfortable flat in Barcelona, and we’ve already had the chance to travel to many countries through home exchanges. We’re now looking for a long-term reciprocal exchange with a family in Utrecht (or nearby), ideally starting in August 2026 for one year.

Our main goal is to experience life in the Netherlands and give our daughters the opportunity to improve their English and learn Dutch in a natural environment.

We’d be happy to host a family of similar size in our 3-bedroom flat in a quiet, family-friendly neighborhood in Barcelona, close to schools, parks, and public transport.

Check our flat here : Appartement kids friendly near Park Güell/Sagrada Familia

If this sounds like something that might interest you, we’d love to share more details about our home, neighborhood, nearby schools, and life in Barcelona — and of course, learn more about you and your home in Utrecht!

Looking forward to hearing from you,

Best regards,

Jérôme

Welkom op het Nederlandse deel van het forum Jérôme!
Ik ben zo vrij geweest om je tekst ook in het Nederlands te plaatsen, inclusief Nederlandse link naar je woning.
Succes met de zoektocht! Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

1 Like