Last-minute: Omgeving München 26.-28. juni & augustus/september 2026

*** LAST-MINUTE-aanbieding: OMGEVING MÜNCHEN ***

We heten je van harte welkom

• weekendje weg van vr. 26 t/m zo. 28 juni (GP of niet-gelijktijdige ruil).

• Tussen 16 augustus en 11 september 2026 (slechts 125 GP/nacht vanaf 6 nachten of gelijktijdige uitwisseling). :star_struck:

Ons zonnige appartement biedt:

• open galerij, 4 slaapkamers, 1 badkamer & 1 gastentoilet, 110 m², balkon, in een rustige omgeving naast München. :house:

• tal van bezienswaardigheden :stadium: :church:

• vrijetijds- en buitenactiviteiten zoals wandelen, klimmen, fietsen, … :man_biking: :woman_climbing::hiking_boot:

• meren en zwembad in de buurt :woman_swimming:

• elke dag zomerfestivals en openluchtevenementen :tada:

• slechts 15 min. met de auto/trein naar München :sunset:

• bushalte voor de deur, bus rijdt op weekdagen elke 10 min. :bus:

• leuke restaurants en dagelijkse boodschappen in de buurt :green_salad:

• 1-1,5 uur naar de Alpen :snow_capped_mountain:

• 1 uur naar Legoland

• 35 min. naar de grootste spa ter wereld (Therme Erding) :beach_with_umbrella:

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op, we heten je graag welkom en geven je graag wat insider tips. :heart:

Hoi Sabine, welkom op het Nederlandse deel van het forum!
Je huis zit er leuk uit, in een leuke locatie. Ik zag zelfs dat ik het al eens aan mijn favorieten heb toegevoegd! Als je ooit eens zou willen ruilen met een huis dat in Groningen ligt, in het noorden van Nederland, al helemaal als je dat voor drie weken zou willen in de zomer, laat het vooral weten! Want je hebt Amsterdam in je favorieten staan, maar Groningen is minstens zo mooi met veel minder toeristen. Wij weten alle leuke dingen te vinden op het gebied van cultuur en natuur, want we gedragen ons regelmatig als toerist in eigen stad en omgeving. Daarnaast zijn er veel leuke dingen te doen in onze omgeving voor kinderen.

Mochten jullie geïnteresseerd zijn, bekijk dan ons profiel voor meer informatie: Week for GP's in July, longer stay = less GP! Big home in Groningen

Hartelijk dank voor je ruilaanbod. Aangezien we pas in augustus/september vakantie hebben, kunnen we alleen in die periode op reis gaan.

Met vriendelijke groeten,

Sabine

Meestal is de zomervakantie waar wij wonen ook nog heel augustus, hoor. :slightly_smiling_face: