Camino de Santiago conociendo Galicia

Os interesa hacer el Camino de Santiago,conocer románico,degustar pulpo a feira,cruzar bosques autóctonos y hospedarte en un pueblo lleno de vida y situado en el centro de Galicia? Te invito a mi casa

1 Like

Ola. Está xenial. Vin que tes moitas datas en azul, por puntos. A min interésame. Gustaríame ir, así desconecto. :smiling_face_with_three_hearts:

Hola. Está genial. Tienes muchas fechas por puntos GP, quiero ir. :smiling_face_with_three_hearts:

Casa de vir - Santiago de Compostela

Por certo, abriron xa o tramo que falta da A54??? Eu vou por Teixeiro, e. Sempre hay camións. En Santiago abriron a SAÍDA 64 da AP9 e están coas señalizacións. Hai unha glorieta que aínda no investiguei. E hai un atallo á Sionlla!!!

Por cierto, abrieron la A54, el tramo que falta?? En Santiago están con la salida 64 de la AP9, hay una glorieta que no investigué. Y hay un atajo á Sionlla!!!

Pues desde Arzúa a Palas no está abierto,un rollo,pero Melide está a tiro de piedra de muchos sitios igualmente

1 Like

Mi casa está a tiro de piedra de las principales gallegas y hacer el camino es toda una experiencia

1 Like

Sí, yo quería saberlo para ponerlo en el texto de mi casa. Pues me gusta que la gente vaya a todas las provincias, les explico un poco de todo.y Lugo e Ourense tienen mucho que ver. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

No creo q haga el camino, pero un viaje en tren!!! Guau, me encantaría.

(Agora xa en galego, q se me dá mellor. Eu quero poñer na descrición se está aberto ou non, pois soio dicirlles zonas de Lugo e Ourense.
Os Ancares, O Courel, toda a zona da Ribeira Sacra, … e as fervenzas, hai algunhas que son impresionantes.
Bueno, en Galicia chove tanto que temos fervanzas case ao chegar á costa) :sweat_smile:

..
..
Case, non, si!!! En Noia!! :rofl::rofl: