Historisch Zutphen is zo mooi in de lente en zomer. We wonen pal in t centrum , en toch is het tuinhuis een oase van rust. Cultuur, historie , natuur en tal van knusse winkels en terrasjes : Zutphen heeft t allemaal.
Ideaal voor een korte break in Nederland.
Welkom, neem gerust contact op voor meer informatie.
Ps in en rond het weekend van 26-17 mei is er ruimte in de agenda vrijgekomen! Charming litte stone-build gardenhouse. : for 2, minimum 3 nights Just try
Zutphen is hartstikke leuk! Ik ben er in het verleden eens met een vriendin geweest toen ik nog geen lid was van HomeExchange.
Ik heb even een vraagje. Ik wou hier voor het gemak van de leden even plaatsen voor hoeveel mensen jullie ruimte hebben in jullie tuinhuis, maar ik kom er niet helemaal uit. Als ik bij de kenmerken van jullie huis kijk, zie ik dat er vier mensen kunnen slapen, op 2 enkele bedden en een extra tweepersoonsbed. Als dat er zo staat, is dat meestal een uitschuifbed. Maar in de tekst zie ik staan dat het het best geschikt is voor één of twee personen en dat er een lits-jumeaux bed is. Dat is weer beter dan een uitrek-bed, maar zijn er dan geen losse bedden? Misschien kun je dat nog verduidelijken?
Het is in ieder geval geschikt voor één of twee personen, dat is duidelijk.
Dag trenke,
Als je vragen hebt schrijf me dan ajb via de HE omgeving met een bericht!Dat is t makkelijkste. Lits jumeaux is een bed met twee dezelfde matrassen naast elkaar..
Vriendelijke groet Ceciel http://www.homeexchange.com/homes/view/2552649
Ik ben moderator voor het Nederlandse deel van het HomeExchange forum Ceciel, vandaar mijn vraag. Het is fijn voor bezoekers om te weten voor hoeveel personen het is.