Ik heb twee centraal gelegen appartementen in de wijk Sukhumvit in Bangkok, vlakbij het openbaar vervoer en de Airport Link, waaruit gekozen kan worden. Ik zou graag de mogelijkheden verkennen voor een volledige woningruil van 10-12 maanden voor het academisch jaar, beginnend in augustus-september 2026, voor mijn dochter in een van de volgende steden: Amsterdam, Eindhoven, Groningen of Enschede/Hengelo. Stuur me een privébericht als dit aansluit bij uw behoeften. Bedankt, Miguel
Welkom op het Nederlandse deel op het forum MiguelIC!
Je voorstel klinkt interessant. Ben je lid van HomeExchange? Dan zou ik de link naar je profiel of je id-nummer erbij zetten, zodat mensen je (huis) kunnen vinden.
Is het de bedoeling dat het een uitwisseling wordt, dus dat er ook iemand naar Bangkok komt, of zoek je een onderkomen voor je dochter? Het eerste lijkt me meer kans van slagen hebben.
Hoi, ik heb nog geen profiel aangemaakt en de foto’s van de twee appartementen nog niet geüpload. Ik zal dit zo snel mogelijk doen; ik ben momenteel bezig met het regelen van alle administratieve zaken voor mijn dochter die in Nederland gaat studeren. Bedankt voor je interesse, Miguel